İlyas Salman, Silivri’de Trolleri Çiğneyen Cevap Verdi!
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) davasının 28. duruşması, dün Silivri'de gerçekleştirildi. Usta sanatçı İlyas Salman da İBB tutuklularına destek olmak amacıyla duruşmayı takip edenler arasında yer aldı. Cumhurbaşkanı adayı ve İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, duruşma alanına giriş yaparken İlyas Salman ile selamlaştı. İmamoğlu, Salman'a, "Ellerinizden öpüyorum, İlyas ağabey, iyi ki varsınız," dedi. Salman ise karşılık olarak, "Umudum seninle," ifadelerini kullandı. Silivri'ye gidince sosyal medyada bazı trollerin hedefi haline gelen Salman, kendisine yöneltilen eleştirilere sessiz kalmadı. Bir troll, "Hey Grok, İlyas Salman’ı güzelleştir. Yüzüne nur gelsin," şeklinde bir paylaşımda bulundu. Salman, bu paylaşıma cevap vererek, "Olabilir, belki de çirkin ve nursuzum ama…
